Höst

Hösten är här wohoo, fast dem hotar med att det ska bli väldigt kallt, det har inte jag något emot men nu när man har två barn så för deras skull hoppas jag inte det blir mycket kallare än förra vintern.
Snö kan det komma mycket, det gillar både jag och Rebecka, hon frågar varje dag när snön kommer, det är svårt o förklara så jag har sagt att det kommer senast när alla löven har fallit från träden så hoppas verkligen att det kommer då =)

Nästa Tisdag ska ju Rebecka till 3-års kontroll o jag är nyfiken o lite nervös vad dom ska säga, måste komma ihåg att ta upp det att hon äter så dåligt, hon väger nu 15kg vet inte om det är normalt eller för lite för hennes ålder... det ärbara vänta o se =)
Hon har kommit in i någon  period där hon vill somna o sova i våran säng, jag tillåter det men Daniel vill helst inte ha henne där. Har hört att det skulle vara normalt i hennes ålder att det är någon trygghets grej, om hon känner att hon behöver det så självklart får hon sova med oss.

Jag var med David på bvc igår o killen e stor 11,5kg o hela 78 lång, han kommer bli stor kille =) o motoriken ligger han mycket före så det glädjer mig.

Syskon kärlek;


Lilla hjälp redan =)






Är dålig o lat o uppdatera ofta o när jag väl gör det så skriver lite men ska förbättra mig lovar =)

Kommentarer
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Vilken trevlig överraskning att du skrivit! =)



Nicole skulle också vilja sova i vår säng, men Andres vägrar. Då tycker han att hon kommer att vänja sig att sova där, och då blir de svårt att få henne sova i sin egen säng. Jag skulle nog tycka att det är mysigt att ha henne hos os ibalnd, så ibland passar jag på att låta henne sova i vår säng när vi sover middag :)

Rebeckas vikt låter helt normalt! Och hon är ju lång också! Nicole väger bara lika mycket som din David (!) sist hon var på BVC. Visserligen så var det länge sen, men hon är ju liiiten jämfört med Rebecka!

P.S Kommer ni på dopet förresten?

2010-10-14 @ 22:40:30
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Va kul att du skrev till mig på bloggen! TACK! Trodde inte att du brukar läsa?Stackars Rebecka!Hoppas att hon blir bra snabbt! Vi kan träffas närsom! Säg bara till när ni kan? Kramar!

2010-11-05 @ 12:52:32
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Hallojj du har ett award att hämta från min blogg! ;)

2011-01-11 @ 21:00:14
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0