...

Var hos Sara igår o såg på film, en film som heter närkontakt (The fourth kind) den var riktigt bra. Jag skulle nog inte tyckt det men det fanns verklig material som dom filmat o lagt in i filmen så inget till känsliga (ska jag säga)



Sen så är ju hennes katt Loke lite knasig, o igår så hade han hoppat upp på bokhyllan (fattar inte hur) men där låg han innan han hoppade ner bakom ryggen på mig o skrämde mig!



Som jag skrev förut att Rebecka är nu blöjfri dagtid och det går jätte bra, nästan inga alls olyckor händer. Så alltid när hon ska på toa så låser hon dörren och vill vara ifred men idag gjorde hon inte det så tänkte kika in vad hon syslade med för hon satt där ett bra tag (nu har vi satt en barn toa ring till henne o sitta på)

Så detta hittade jag där inne;


David sov ju hos min mamma över helgen så vi passade på o hitta på roliga saker med Rebecka oavsett vädret så på lördags åkte vi och fiskade lite fast det regnade men hon ville så gärna göra det men det sägs ju att det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder (o det hade jag för jag höll på frysa häcken av mig)

Så stolt av en liten abborre;






Och sen lite bilder allmänt;



David fick gunga för första gången;


En dag i stranden efter typ en timme i vattnet så frös Rebecka jätte mycket!




En bekant Mia som tagit bilden på Rebecka




Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul att Rebecka gör så mkt framsteg :) Och jo den filmen är verkligen inget för lättskrämda människor.

2010-07-26 @ 12:32:04
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Jag sitter här och nästan kissar på mig av skratt när jag såg bilden på Rebecka på toan!Hhahahahaa, hon e ju bara så cool!

2010-08-15 @ 22:34:09
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0