Rebecka sjuk...

Har tittat på många avsnitt av outsider på nätet och vilka olika problem människor har... Som en tjej som heter Maja och har fobi för tjocka människor o får typ panikångest när hon såg en.. när jag tittade på programmet så såg man att hon fejkade det hela och vad sårande det är för dom större människorna när hon springer iväg när dom kommer och hennes komentarer "hon var stort som ett hus" "såg du hur det dalrade om henne" det är inte fint sagt och så säger men inte om andra människor specielt inte i tv!!! självklart får man ha åsikter men man måste tänka hur man säger ut dem att man inte sårar någon!!! Tycker det är väldigt intressant o se på dom programmen!!!!

Rebecka har fått öroninflamation  i båda öronen =( vi var i akuten igår för hon bara grät o sa "mamma pipi!" o jag försökte ju fråga henne vart det gjorde ont men hon ville inte säga eller hade ont lite här o där så hon inte kunde säga var men det fick vi veta när farbror doctorn hade tagit titt på henne =).
Hon har varit hemma från dagis idag och kommer vara det några dagar frammåt men man skulle aldrig kunna tro att hon är sjuk så mycket energi hon har, ska hela tide pyssla med något men det är ju bara bra.
O gulliga ungen när vi var på väg till sjukhuset så sitter hon i baksätet och sjunger "lilla snigel akta dig" i den smärtan =/
Försökte precis lägga Rebecka sova lite middag...Mmmm... bra det gick då,  först slänger hon iväg allt från sängen sen efter en stund ser jag att hon tagit av sig sina strumpbyxor, tänkte att det är lungt hon kan vara utan om hon vill men efter några minuter ser jag en naken liten tjej som försökte smyga ifrån sängen, hon hade tagit av sig allt,  så jag tror inte hon var specielt trött så hon får väl lägga sig tidigare ikväll.

Mamma, Pappa och brorsan Petri kom ju hit o fira lite alla hjärtans dag. Petri kom med tårta det var gott men det vart inte mycket firande för Rebecka var så dålig som hon var men Tack Petri för tårta o trissen!!

Jag skulle vilja sätta in lite bilder men har slarvat bort min kabel till nallen så får lägga ut bilder när jag hittat den. Dax att leka med Rebecka nu hon har nästan väntat tålamodigt att jag ska bli klar med detta


Kommentarer
Postat av: Satu

Näe, stackars liten som är sjuk.... :-( verkar vara många som får öroninflammation nu. det är nog bland de värsta smärtona, jag kommer själv ihåg när jag var liten och hade det...



Hur mår ni annars då?? Lill-killen? Håller han sig frisk?

Va roligt att läsa din blogg! Vi måste ses snart igen!Kram!

2010-02-18 @ 22:29:56
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0