Äntligen =)

Nu har man äntligen blivit övertalad att starta blogg... så nu kommer ni inte undan längre =)
Nu ska man bara komma på hur denna funkar o att man kommer ihåg o uppdatera lite då då.

Mesta dels kommer jag nog skriva om mina 2 barn Rebecka och David o vad dagen har kommit med för roligt... för ingen dag är sig lik och det är full fart hela tiden, men jag älskar detta liv skulle inte byta bort det för något fast ibland har man den tanken =)



Här är Rebecka;



O sen lilla David
;



Det finns inga härligare ungar som mina =) men det säger nog alla föräldrar om sina barn.

Just nu så försöker jag skapa denna blogg o lolla David blir snart sur för han inte får min uppmärksamhet så mycket =) o Rebecka är inne i köket o lagar mat med pappa (Daniel) hon har bara slösat bort en hel flaska med diskmedel för hon har missuppfattat det där med diskandet o hur mycket diskmedel man ska andvända...
Nä nu några bilder till o sen får jag fösöka några dagar i veckan uppdatera här.



Lovar o sätta en bild på Daniel oxå när jag får en bra... har ingen bra bild på honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0