Trött...

Var ingen rolig natt med David... mat skulle han ha hela tiden o bökade runt i sängen hela tiden =( o nu ligger han här brevid mig o inte sover han för det... så det var den sov morgonen. Får väl bara glömma härliga sov mornar (stav fel) tills ungarna blir större... alltså all skönhets sömn får man skjuta upp några år =(

O sen *asg* jag matade david studerade hans sido profil o vet ni vem han liknar?? IPRENMANNEN höll på garva ihjäl mig när jag tänkte på det.

Nä snart dax att rycka upp sig o ta sig en kopp kaffe o hämta hem Rebecka



Han har hur mysigt som helst här men nix det passar inte herren... men han får lov o ligga kvar i alla fall muhahahaha....


Kommentarer
Postat av: Satu

Ipren mannen, Hahhaha.... =D Nä, han e ju jätte fiiin!

2010-02-13 @ 22:47:18
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0