Lugn kväll

Nu har jag lämnat av Rebecka hos mummu, dom ska baka tillsammans sen ska Rebecka sova över där så det kommer vara riktigt lugnt hemma ikväll o det är rätt skönt ibland!!! men på morgonen kommer jag ändå sakna henne så mycket så jag kommer hämta hem henne ganska så fort jag vaknat =)

Försöker få David o somna lite, han har varit vaken nu i 3.5 timme o han är jätte över trött... men efter några timmars sömn så är han en nöjd bäbis igen. Kommer bli skönt o bara ge all tid till honom, det är lite svårt när Rebecka är hemma men men man gör så gott man kan.

Igår fick man bli hög på ammoniak igen =) färgade Saras långa hår... det går åt 3 flaskor färg o tar ca 30-40min o få det in ordenkligt, men det är kul när man får kladda... jag borde nog oxå färga håret men har tänkt att vänta tills vår solen kommer o bleker lite sen får man se hur ljust man vill ha, Daniel vill ju att jag ska färga typ helt vit men aldrig! Han har försökt det nu i några år fattar inte att han inte ger upp för jag vägrar men om han vill fortsätta försöka övertala mig så får han men jag kommer inte ändra mig!!! O sen borde jag nog sola solarium... är sjukligt vit =( våren verkar ju inte komma alls till oss i år...

Rebecka bygger med klossar (gör VÄLDIGT ont o tramapa på dom)



Rebecka tyckte att David oxå skulle bygga något =)



Rebecka passar inte i glasögon (glaset bort taget så klart)



Nä nog för denna gång vet inte om det blir så mycket ihelg... har säkert fullt upp med dagarna med ungarne för Daniel jobbar, hoppas på o träffa Satu o barnen men har inte fått svar än om dom kan... så Satu messa nu så man vet =)

HEJS SVEJS O TREVLIG HELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0