Ett tag sen nu.

Det var ett tag sen jag skrev men nu var lille man riktigt sjuk, Daniel fick åka med honom till akuten för lalli David kunde knappt andas så han fick andas in adrenalin för att få upp luft rören =( så några sömnlösa nätter blev det. Men nu är han nästan helt kry bara lite hosta kvar.

Sjuk liten kille;



I morron ska det bli dop för killen eller om det blir exocisten (stavning) som det blev för Rebecka =D. För Rebecka gnällde och var allmänt missnöjd med allt men sen när prästen gjorde korset över henne så samma sekund somnade hon så vi har sagt att prästen jagade bort djävulen i henne (som åter vänt nu). Bilder kommer sen.

Och härom dagen så fick Rebecka lite godis pengar (50kr) så vi gick till affären o hon blev alldeles chockad för hon bara fick plocka på sig en mass
a godis

en klobba med läppar;


sen så lyckades hon få klubban i håret;


Annars så har det varit rätt lugnt här jag har blivit blond igen, Sara hjälpte mig med det (tack Sara) men nu måste jag till solarium för att få lite färg i ansiktet för nu ser man sjukt blek ut, få se om jag hinner idag. Ska skriva lite mer i morron på kvällen efter dopet sen.

Men lite bilder här;





Skulle någon berätta hur man kan sätta in filmer??


Kommentarer
Postat av: Satu

Vilka fina bilder!

Och Grattis till dopet! Hur gick det??



Det var ett tag sen jag såg dig som blondin, bilder tack! =)

Hur mår ni alla? Är David helt frisk nu?Säg till när du orkar ses ;-)



Kraaam!

2010-02-28 @ 21:33:03
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0