Bla... Bla...

Idag har varit rätt tråkig... var i handen hade tänkt att gå till kyrkan o prata och planera Davids dop men då e ingen präst där som jag kan prata med o när jag försöker ringa så svarar ingen... värst vad dom är upptagna då =/

Igår var båda ungarna hos läkaren men inte av samma orsak... David hade sin bvc läkare och läkaren var väldigt näjd med hans framsteg, han vägde hela 5670g och var hela 59 lång.
Rebecka träffade läkaren på grund av sina vårtor på händerna... men det finns inget man kan göra åt dom, dom skulle försvinna av sig själv... o det kunde ta upp till 1-2 år ajja finns inget annat o göra än att LÅTA DOM VA...

Jag älskar vinter och allt den för med sig (snö, minus grade m.m) men nu får det vara nog för mycket ÄR för mycket, om jag inte hade barn så tror jag inte att jag skulle bry mig men tycker redan synd om dom för man måste klä på dom så mycket att dom knappt kan röra på sig.

Sitter här o lyssnar på Daniels och Rebeckas prat, Rebecka vill ha en apelsin bit från Daniel och Daniel frågar om hon skulle äta upp den om hon fick så va svaret NEJ men hon ville ha den i alla fall... hon fick den så tar hon bort (skalet) vet inte vad den heter den tunna sen hör man bara "bort den, bort den" så hon sprider saften runt soffan.

Nä nu skiter jag i den här o ska bada Rebecka o natta henne =)
Ska sätta in lite bilder i morron.

Kommentarer
Postat av: Satu

Hello!!!



Va roligt att du också startat en blogg! =9 Nu kan man följa er lite, eftersom man inte hinner/kan ses så ofta :-( Men det får vi se till att fixa!



Jag sätter in en länk till din hemsida på min blogg ;-)

P.S Hoppas vi kan ses i helgen??



Kram!

2010-02-03 @ 21:53:01
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Satu

Hello!



Ja, Andres tyckte också att häx- kvasten var roligt.... :-/ Heheh...



Har du fått tag på nån i kyrkan?

2010-02-04 @ 22:23:35
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0