Äntligen!!!

Äntligen kom maten igår till David, vi fick vänta på det i en vecka som jag tyckte var hemskat. Kan inte förstå att leverans tiden är så lång till den o att under tiden fick mata honom med maten som gjorde honom dålig men nu hoppas jag på att det vänder att han äntligen får börja må bra lilla gubben!!!
Det roligaste var min spelet på honom när han fick första flaskan o blicken var den att "den häre dricka glöm det mamm skiten kommer jag inta" men sen kom jag ihåg att läkaren sa att blanda socker så går det o enligt henne skulle det skulle vara mycket, så ok socker fick det bli fast jag är emot det men men först 1tsk -nix vill fortfarande inte, 2tsk -nix fortfarande spottar han ut då tog jag 3;dje tsk -nja lite bättre o jag blen chockad... hur mycket socker ska det vara??? jo 4tsk var tillräckligt. Menfrån och med i morron ska jag börja minska 1 tsk per dag. Jag filmade när han smakar första gången men jag vet ju inte hur man sätter in filmer här.

Idag var en riktig härlig dag, när jag och mummu hämtat Rebecka från dagis så åkte vi till lek vegas i vega. Rebecka älskade att vara där! Jag klättrade o åkte kana o kröp i tunnlar med henne så nu har jag en massa blåmärken överallt!!! dit kommer vi åka igen!

Jag fick jaga henne runt halva stället för att få torka hennes näsa;


Svårt att få bra bilder på Rebecka för hon ville inte vara still;


david ville prov köra liteD


Ser lite mindre road ut;



Sen efter det åkte vi till handen o utförde några ärenden o det som hände var mindre roligt... när jag står o tar ut pengar så tror ni inte ungen rymmer, jag kunde inte springa efter för pengarna var på väg ut o mummu hade gått iväg med David så jag fick panik o gissa var jag hittade henne?? BR leksaker, där gick hon runt händerna i fickan o inte en tanke var mamma kunde vara... trots åldern- nääää inte alls!!!
Sen kloclan 19 var det dax och gå till sauna o stolt blev jag av Rebecka, hon har tagit finska gener, hon älskar sauna, hon var där inne mer än jag o mummu nästan o vatten ville hon att vi skulle kasta och det vad jag blev mest förvånad över, var att hon ville sitta där högst upp o inte där nere o hon var så gullig.. när hon satt där uppe så viftade hon med handen o sa "huh huh"


Nä nu ska jag avsluta för idag, hoppas det blir lika fint i morron som det var idag några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0